Opel Combo 1,3 CDTI Забитий сажевий фільтр чи несправні форсунки?
Opel Combo 1,3 CDTI Забитий сажевий фільтр чи несправні форсунки?
Власник Опеля Комбо 1,3 дизель помилився- проблема поганого холодного старта була не в сажевому фільтрі.Послухавши порад великих майстрів і розумників в сажевому фільтрі цього Комбо було зроблено декілька отворів…
…і з цього почалось.
Авто як не заводилось добре так і не заводиться,а от рівень масла почав стрімко зростати,двигун почав диміти сивим густим димом,засвітились лишні лампочки на панелі приладів.Діагностика показала несправний сажевий фільтр.А так як отвори не заліпиш то треба його видаляти
Знімаємо і тішимось майстерності фахівця по сверлінню отворів в сажевому фільтрі.Як по кресленню..
от тільки даремно.
Краще б перевірили форсунки на злив в момент старта двигуна.Діагностика показує недостатній тиск палива в рейці для запуска двигуна,а це означає проблеми з форсунками.Майструємо найпримітивніший стенд для перевірки форсунок і бачимо в чому причина.
одна форсунка зтравлює тиск в “обратку”.От і все.А отвори робити в сажевому фільтрі – це допомогти йому вийти з ладу