Виконані роботи


Переглянути upgrade-auto.com.ua на карті більшого розміру
Пошук на сайті     Пошук на форумі
Виконані роботи
BMW F07 520 GT - відключення системи ADBlue, DPF, EGR та чіп тюнінг у Львові

BMW F07 520 GT

Відключення системи ADBlue, DPF, EGR та чіп тюнінг у Львові

 

BMW F07 так само , як і F10/11 та інші автомобілі БМВ з двигунами N47D20xx обладнували сажевими фільтрами та клапанами ЄГР а також додатково встановлювали систему впорскування  присадки АДБлю.

 
Opel Zafira B 1,7CDTI(SH7059)- відключення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

Opel Zafira B 1,7CDTI (SH7059)

Opel Astra J 1,7CDTI (SH7059)

Відключення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

 

На початку 2010 року Опель оновив блоки управління двигунами для моделей з двигунами A17DTR, A17DTJ, A17DTC ітд. Це додало багато складностей у відключенні сажевого фільтра та клапана ЄГР у Опель Астра та Опель Зафіра.

 

 
VW Passat B7 2,0TDI CR - чіп тюнінг,видалення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

VW Passat B7 2,0TDI CR

Skoda Octavia A5/A7 2,0TDI CR

Skoda SuperB 2,0TDI CR

Чіп тюнінг,видалення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

 

Одні з найбільш розповсюджених двигунів у світі - двигуни концерну VAG 2,0TDI CR. Відповідно і звернень клієнтів з проблемами систем екології - DPF та EGR теж найбільше.

 

 
Skoda Fabia 1,2TDI CR - видалення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

Skoda Fabia 1,2TDI CR

Видалення сажевого фільтра та клапана ЄГР у Львові

 

Двигуни 1.2 ТДІ концерну VAG як і усі інші сучасні двигуни цього виробника обладнані сажевими фільтрами DPF та клапанами рециркуляції відпрацьованих газів EGR. Назва "сажевий фільтр DPF "говорить сама за себе - цей агрегат фільтрує ( ловить, зупиняє ) частинки сажі і повинен, рано чи пізно , бути замінений, адже усі фільтри засмічуються і вимагають заміни.

 

 
Honda CRV 2,2iCTDI відключення сажевого фільтра та клапана EGR у Львові

Honda CRV 2,2iCTDI / 2,0iCTDi

Відключення сажевого фільтра та клапана EGR у Львові

 

Не лише європейські виробники обладнують свої авто DPF фільтрами та EGR клапанами ,для досягнення певних екологічних норм, а й японські автовиробники змушені це робити. Все добре до того часу доки все працює належним чином. А далі - збільшена витрата палива, втрата потужності, збільшення рівня мастила в двигуні і тд.

 

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 29
Нове на сайті

Коротко про головне