Норми токсичності Євро-4 передбачають обладнання авто,що працюють на дизельному паливі сажевими фільтрами(FAP DPF)
Сажевий фільтр має пористу структуру і неперешкоджає проходженню випускних газів,а натомість затримує частинки сажі,які є наслідком згорання дизельного палива.В процесі експлуатації ці пори забиваються,перекриваючи вихід газів.
Для очищення сажевого фільтра служить процес його регенерації.
Пасивна регенерація проходить при тривалій їзді,з дотриманням певних умов,при повній справності усіх систем двигуна і температурі у фільтрі 350-550 градусів Цельсія.
Активна регенерація сажевого фільтра включається блоком керування двигуном,при їзді в міському циклі,коли фільтр сажі непрогрівається,даючи надлишкову кількість палива,яке горить у фільтрі,піднімаючи його температуру до 550-850 градусів(асфальт топиться).При таких умовах сажа починає активно вигорати.
Якщо за певних обставин процес регенерації буде перервано,надлишкове паливо попадає у моторне масло і веде до поломки двигуна,а сам сажевий фільтр забивається і виходить з ладу.Його регенерація стає неможливою!
При експлуатації авто з забитим фільтром сажі-падає потужність,авто не розвиває оберти,переходить в аварійний режим і може перестати заводитись.
Час показав,що ніхто досконало невміє діагностувати,ремонтувати і примусово регенерувати сажеві фільтри,навіть на офіційних СТО,а лише пришвидшують час його заміни.
Як і усі агрегати в авто,сажевий фільтр (FAP DPF) має ресурс,який складає 150-200 тисяч кілометрів на якісному дизельному паливі.
Ми пропонуємо Вам програмне та фізичне видалення сажевого фільтра!
Існує безліч способів вирішення проблеми з забитим фільтром FAP/DPF,але лише програмне та фізичне видалення допоможе Вам позбутись цього назавжди!!!
Для програмного видалення сажевого фільтра DPF/FAP,з блока управління двигуном зчитується програмне забезпечення (прошивка,програма),модифікується і записується назад.Варто зауважити,що всі остальні налаштування блока управління залишаються незмінними.Змінюється лише комплектація системи управління двигуном!!!При цьому,ми гарантуємо,що в процесі експлуатації автомобіля не виникне ніяких проблем повязаних з нашою роботою і всі системи будуть працювати в штатному для них режимі!!!Також без змін буде працювати система оповіщення водія про несправності (лампочка CHECK ENGINE)!!!
Гарантувати якість наших послуг ми можемо завдяки використанню нами досвіду провідних розробників програмного забезпечення для чіп-тюнінгу, а саме :
-EVC (програма-безцеллер WinOls),Germany
-VCPowerteam (найпрогресивніше (і найдорожче) програмне рішення для роботи з комплектацією систем управління двигунами в світі,програма SwifTec),ori,Portugal
-AlienTech (найкраще рішення для чіп-тюнерів усього світу,програма ECM Titanium),ori,Italia
-EGR/DPF Proffesional Remover (ori,Turkey)
Завдяки цим програмним продуктам,ми бездоганно виконуємо поставлені перед нами завдання по програмному видаленні сажових фільтрів,клапанів ЄГР,тощо.Це неможливо забезпечити без використання усіх цих рішень разом.Одна голова добре ,а дві краще !!! 🙂
Також важливу роль в нашій роботі відіграє обладнання для запису-зчитування прошивок (програм).Ми вокористовуємо:
-ЕОБД2 – 1260 (EOBD 1260) працює через діагностичне гніздо автомобіля
-Галлетто 2(Galletto2 EU) працює через діагностичне гніздо автомобіля та спеціальному режимі Boot and Jtag,BDM
-Галлетто 4(Galletto 4 EU and China Clone) працює через діагностичне гніздо автомобіля та спеціальному режимі Boot and Jtag,BDM
-КВП 2000 (KWP2000) працює через діагностичне гніздо автомобіля
-МППС (MPPS) працює через діагностичне гніздо автомобіля
-Тактрікс (Tactrix ORIGINAL) працює через діагностичне гніздо автомобіля
-Кесс 2 і К-Таг (Kess v2 & K-Tag ORIGINAL !!!) працює через діагностичне гніздо автомобіля та спеціальному режимі Boot and Jtag,BDM,найбільше покриття автомобілів в світі!!!
-БДМ 100 працює в спеціальному режимі BDM
-Чіплодер (Chiploader ORIGINAL) працює через діагностичне гніздо автомобіля та спеціальному режимі Boot
-Комбілодер (Combiloader ORIGINAL) працює через діагностичне гніздо автомобіля та спеціальному режимі Boot
-Пясіні 4,1 (Piasini 4,1 EU) працює в спеціальному режимі Boot and Jtag
Ви ще шукаєте де видалити сажовий фільтр DPF/FAP.фізично вирізати його з автомобіля,позбутися,заблокувати клапан ЄГР/EGR,вихреві залонки,дизельні дросельні заслонки Flaps,системи АдБлю/AdBlue – тоді Вам до нас,а адресою місто Львів,вул.Пасічна 156.Телефон для запису та довідок +380677313844
Ми можемо видалити сажевий фільтр в таких автомобілях як:
-Мерседес (Mercedes) Sprinter,Vito,Viano,C W203,W204,B,E W211,W212,S W220,W221,ML,GL…2000 – 2010+
-Ауді (Audi) A2,A3,A4,A5,A6,A7,A8,Q5,Q7… TDI and TDI CR 1998 – 2010+
-Фольксваген (Volkswagen) Polo,Jetta,Golf,Passat,Touran,Touareg,Tiguan,Crafter,Caddy,T5,T6…TDI and TDI CR 1998 – 2010+
-Сеат (SEAT) Ibiza,Toledo,Leon,Altea…TDI and TDI CR 1998 – 2010+
-Шкода (Skoda) Octavia Tour,A5,A7,Fabia,SuperB…TDI and TDI CR 1998 – 2010+
-Опель (Opel) Astra,Zafira,Combo,Corsa,Vectra,Vivaro,Movano…CDTI 1998 – 2010+
-Форд (Ford) S-max,C-max,Fiesta,Fusion,Focus,Mondeo,Tranzit,Connect…..TDCI
-Пежо (Peugeot) Boxer,Partner,Expert,207,307,308,406,407,607….HDI 1998 – 2008+
-Рено (Renault) Kangoo,Vivaro,Master,Megane2,Megane3,Clio,Symbol,Duster,Koleos….DCI 1998 – 2010+
-Сітроен (Citroen) Jumpy,Jumper,Berlingo,C4,C5,C6 …HDI 1998 – 2008+
-Мазда (Mazda) 3,5,6,MCV TD
-Субару (Subaru)
-Мітсубіші (Mitsubishi)
-Хюндай (Huyndai) Sonata,Elantra,Accent,
-КІА (KIA) Magentis,Cerato,Ceed…
-Фіат (Fiat) Scudo,Scudo New,Doblo,Doblo New,Ducato…MJet 1998 – 2008+
-та інших.
Ласкаво просимо скористатись нашими послугами та переконатись у їх якості!!!