В світі діють строгі норми токсичності і всі автовиробники зобовязані їх дотримуватись.Допомагають їм у цьому -каталітичні нейтралізатори та лямбда-зонди.Лямбда-зонди відомі нам ще з кінця 80-х а каталізатори з 90-х.
Норма токсичності Євро-2 передбачає встановлення одного датчика кисню(Л-зонд) у систему випуску та каталізатора.Лямбда -контролює роботу двигуна а каталізатор є неконтрольованим і в разі несправності може бути видалений.
Євро-3, і далі,передбачає каталізатор і два датчика кисню.Перший контролює двигун,на основі його показів блок керування корегує склад пальної суміші.Другий лямбда-зонд контролює ефективність роботи каталізатора та якість пальної суміші.
У разі виходу з ладу або заміни каталізатора на полумягасник,виникає помилка роботи другого лямбда-зонда.
Тут одного рішення для всіх немає,але ,якщо є можливість перепрограмування електронного блока управління двигуном,ми можемо запропонувати Вам послугу з програмного та фізичного видалення каталізатора та другого лямбда зонда.
Слід памятати,що на авто,які підтримують євро норми,перший датчик лямбда-зонд потрібно залишати для коректної роботи системи живлення двигуна!
Пропонуємо фото нового та несправного каталізатора: