Програмне відключення каталізатора та другого лямбда зонда на Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната)
Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната,КІА Маджентіс)
Не є секретом ,що каталізатори та лямбда зонди сучасних автомобілів швидко виходять з ладу завдяки неналежній якості вітчизняного пального.Також немалу роль в житті каталізатора відіграє якість мастила в двигуні,стан паливної системи та системи запалювання,хоча й власники авто часто самі доводять каталізатори та лямбда зонди (датчики кисню)до їх несправностей.
Неправильна діагностика стану системи каталітичної нейтралізації випускних газів також призводить до ланцюгової реакції – вибиваємо справний каталізатор і виходить з ладу друга лямбда,нехтуемо заміною датчика кисню після каталізатора,забивається сам каталізатор.А головне,що все це заводить автомобіль в аварійний режим роботи,в якому двигун правильно працювати неможе!!!
Саме так і було в Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната) нашого клієнта.
Неправильна діагностика (на офіційному сервісі)вказала на несправність каталізатора в Сонаті.Насправді ж вийшов з ладу другий лямбда зонд (після каталізатора).По гарантії такі роботи відмовились робити.Далі вибили каток,поміняли другу лямбду – та все марно.
Ми запропонували клієнту перевести авто на норми токсичності Євро2,адже там немає каталізатора та другого датчика лямбди,це набагато дешевше ніж це все купувати нове і клієнт радісно погодився.
Знімаємо блок управління двигуном з нашої Сонати і працюємо з ним на столі.Звичайно,ми маємо можливість програмувати Hyundai Sonata 2,0 2008 і через діагностичний роз єм,але на столі безпечніше контролювати процес.
Блок управління СІМ2К-141 поводився добре,тому роботу нам вдалось закінчити раніше домовленого часу.
Hyundai Sonata 2,0 2008 вже пробіг близько тисячі кілометрів після перепрограмовування.Політ нормальний,лампочка несправності двигуна не турбує,клієнт відзвонив задоволений!