Програмне відключення каталізатора та другого лямбда зонда на Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната)

Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната,КІА Маджентіс)

Не є секретом ,що каталізатори та лямбда зонди сучасних автомобілів швидко виходять з ладу завдяки неналежній якості вітчизняного пального.Також немалу роль в житті каталізатора відіграє якість мастила в двигуні,стан паливної системи та системи запалювання,хоча й власники авто часто самі доводять каталізатори та лямбда зонди (датчики кисню)до їх несправностей.

Неправильна діагностика стану системи каталітичної нейтралізації випускних газів також призводить до ланцюгової реакції – вибиваємо справний каталізатор і виходить з ладу друга лямбда,нехтуемо заміною датчика кисню після каталізатора,забивається сам каталізатор.А головне,що все це заводить автомобіль в аварійний режим роботи,в якому двигун правильно працювати неможе!!!

Саме так і було в Hyundai Sonata 2,0 2008 (Хюндай Соната) нашого клієнта.

Неправильна діагностика (на офіційному сервісі)вказала на несправність каталізатора в Сонаті.Насправді ж вийшов з ладу другий лямбда зонд (після каталізатора).По гарантії такі роботи відмовились робити.Далі вибили каток,поміняли другу лямбду – та все марно.

Ми запропонували клієнту перевести авто на норми токсичності Євро2,адже там немає каталізатора та другого датчика лямбди,це набагато дешевше ніж це все купувати нове і клієнт радісно погодився.

Знімаємо блок управління двигуном з нашої Сонати і працюємо з ним на столі.Звичайно,ми маємо можливість програмувати Hyundai Sonata 2,0 2008 і через діагностичний роз єм,але на столі безпечніше контролювати процес.

Блок управління СІМ2К-141 поводився добре,тому роботу нам вдалось закінчити раніше домовленого часу.

Hyundai Sonata 2,0 2008 вже пробіг близько тисячі кілометрів після перепрограмовування.Політ нормальний,лампочка несправності двигуна не турбує,клієнт відзвонив задоволений!

Можливо вас зацікавить...